De adidas Yeezy adidas schoenen dames Boost 700 V2 Geode is eindelijk hier, en het is het eerste Yeezy-silhouet dat het lenteseizoen begint. De sneaker heeft een meer neutrale aardse iteratie die perfect is voor elk seizoen en is bedekt met een mix van bruin en grijs over het bovenwerk van leer en mesh. Ten slotte wordt het model aangevuld met een dikke grijze Boost-doordrenkte tussenzool en rubberen buitenzool.
Het Pharrell x adidas NMD Hu Inspiration Pack verschijnt dit weekend in vier kleurstellingen en is geïnspireerd op de Oost-Afrikaanse cultuur. Als je het eerder wilt copiëren, heeft KicksOnFire je gedekt en aanbevolen is de Clear Sky-editie. Het gebreide bovenwerk van het silhouet is bedekt met de heldere tint met geborduurde Chinese tekst aan de bovenkant, terwijl het kenmerkende tribale ontwerp ook is toegevoegd aan de enkelkraag. Andere details zijn adidas gazelle contrasterende gele veters, zwarte vetersluiting met bijpassende EVA-inzetstukken, gevolgd door een witte Boost-middenzool en gele rubberen buitenzool om het helemaal af te maken.
EIC Juan: (GOT 'EM) Uncaged en Color Boost zijn enkele van de meest interessante sneaker-hacks van de afgelopen jaren en het feit dat adidas zx flux Adidas het legitimeerde door beide in één paar te doen, toont aan dat de drie strepen naar hun consumenten luisteren. Dat gezegd hebbende, heb ik nog steeds de voorkeur aan de OG-stijl met de kooi en ik wou dat de Color Boost beter was geïmplementeerd (dwz de hele zool was gekleurd, niet alleen het midden)
de eerste colorway van de Air Jordan 31 beschikbaar voor het grote publiek, het debuut van de adidas D Rose 7 en nog veel meer. Maar het ding waar de KoF-staf het meest naar uitkijkt, adidas yung 1 laat dit weekend niet eens vallen, maar zal midden volgende week landen. Ontdek wat het is in deze editie van Kopen, Pass, Wacht. EIC Juan: (WAIT) Met de "96-03", de acht sterren en een paar andere tekens, wil ik echt dat dit een adidas-trol is. Dat is het niet, maar het is leuk om dingen te willen. Over het algemeen is het weer een geweldige Nike Kobe 11, maar omdat het niet meteen uitverkocht is, kan ik wachten op een prijsdaling om op een later tijdstip de prijs te betalen.
Todd Krevanchi, Functies: (KOPEN) Probeerde, faalde. Voor mij is de relatie met Kanye West voor deze schoen niet relevant. Ik denk dat adidas Originals 'lifestyle'-creaties goed zijn geweest. Dit is gewoon een mooi uitziende schoen. Evange Rodriguez, Kenmerken: (PASS) Ik ben geen grote fan van een adidas Yeezy-model. De 350 Boost is naar mijn mening de beste van een slechte situatie en zeker niet de hype waard die deze belachelijke wederverkoopprijzen veroorzaakt. In alle eerlijkheid zou dit een sneaker zijn adidas prophere waarop ik zou wachten en die onder de winkel zou kopen. Helaas zal dat nooit gebeuren, dus het is een gemakkelijke pas voor mij.
Nieuws Juan: (WACHTEN) Het is cool om te zien dat dit model de Boost-behandeling krijgt, maar ik wacht liever op een paar redenen. 1. Ik zie deze niet meteen uitverkocht. 2. Ik wacht liever op adidas om een versie uit te brengen die alle Boost onthult. 3. Ik wacht liever nog meer en wacht tot Adidas een Superstar laat vallen met zowel Boost als Primeknit.
Als dat eenmaal is vrijgegeven, ben ik er helemaal in.